שושני בריוש במילוי בראוניז

@under_baked

שושני בריוש במילוי בראוניז תבנית מרובעת גודל 15 ס"מ (אורך) X 15 ס"מ (רוחב) X 7.5 ס"מ (גובה)- מרופדת בנייר אפיה. מתכון ל-4 שושנים אישיות גדולות מאוד: לבצק בריוש (כ-500 גרם): 182 גרם קמח לחם 55 גרם קמח לבן רב תכליתי 110 גרם ביצים (2 ביצים גודל לארג') 90 גרם חמאה קרה, חתוכה לקוביות 1/2 כפית מלח 18 גרם סוכר לבן 36 גרם חלב 1 כפית שמרים יבשים למלית בראוניז: 65 גרם שוקולד מריר (55-60%) 35 גרם חמאה 30 גרם קמח לבן רב תכליתי 1/4 כפית אבקת אפיה 5 גרם קקאו הולנדי 1 כפית תמצית וניל 1/4 כפית מלח 70 גרם סוכר לבן 50 גרם ביצים (ביצה אחת גודל מדיום) לבצק בריוש: 1. לתוך קערת מיקסר שולחני עם וו לישה מחובר, מוסיפים את כל חומרי הבצק, חוץ מקוביות החמאה. לשים את הכל על מהירות נמוכה עד שנוצר גוש של בצק. 2. מוסיפים את החמאה בהדרגה, כמה קוביות בכל פעם, וממתינים שהחמאה תיטמע לפני שמוסיפים עוד קוביות חמאה. לאחר שכל החמאה נטמעה, ממשיכים ללוש במשך 10 דקות נוספות על מהירות נמוכה-בינונית, עד שרואים שהבצק נפרד מדפנות הקערה. 3. עם ידיים משומנות, מעצבים את הבצק לצורה של ריבוע, מכסים בניילון נצמד ומתפיחים לילה במקרר. למלית בראוניז: 1. בתוך קערה, ממיסים יחד במיקרוגל שוקולד וחמאה, ומערבבים לגנאש חלק. 2. לתוך קערה בינונית נפרדת, יוצקים את הגנאש ומוסיפים סוכר, מלח, ביצים ותמצית וניל. טורפים היטב עם מטרפה לתערובת חלקה. 3. מנפים את כל החומרים היבשים מעל תערובת השוקולד: קמח, קקאו, אבקת אפיה ושקדים טחונים. 4. טורפים היטב לתערובת חלקה. מוסיפים את השמנת המתוקה ומערבבים היטב לאיחוד. הרכבה ואפיה: 1. על משטח עבודה מקומח קלות, מרדדים את הבצק למלבן בגודל של 36 ס"מ (אורך) על 24 ס"מ (רוחב), כאשר הצד של הרוחב פונה אליכם. 2. מורחים את כל הכמות של מלית הבראוניז בצורה שווה על פני הבצק. 3. בעזרת גלגלת פיצה, חותכים פסים במרווחים של 6 ס"מ, ומגלגלים כל פס לשושנה, מהחלק התחתון לכיוון מעלה. 4. מסדרים את השושנים בתוך התבנית שהכנו מראש. מכסים ומתפיחים 40 דקות בטמפ' החדר. 5. אופים בתנור שחומם מראש ל-160 מעלות (חום סטטי) עם רשת אפיה ממוקמת בחלק התחתון של התנור, למשך 40 – 50 דקות, עד שהמאפים משחימים. 6. מברישים את המאפים עם סירופ סוכר קר ברגע שהם יוצאים מהתנור, ומצננים מעל רשת. #baketok #bakingtiktok #baking #אפיה #מתכון #brownie #brioche

♬ fish in the pool・花屋敷 – ヘクとパスカル

שושני בריוש במילוי בראוניז שוקולד, עשירים, חמאתיים ומנחמים. בצק הבריוש שלי חוזר במילוי בראוניז, שלקח מעט זמן מהצפוי לתקן ולהתאים למילוי שמרים. שימו לב שהאפיה היא בחום נמוך יחסית, אבל ארוכה יותר, אז חשוב לבדוק לפי התנור שלכם מתי המאפה מוכן.

תאריך פרסום:

עודכן לאחרונה:

שושני בריוש במילוי בראוניז:

תבנית מרובעת גודל 15 ס"מ (אורך) X 15 ס"מ (רוחב) X 7.5 ס"מ (גובה)- מרופדת בנייר אפיה.

מתכון: 4 שושנים אישיות גדולות מאוד

לבצק בריוש (כ-500 גרם):

מצרךכמות (גרם / יחידות)
קמח לחם182 גרם
קמח לבן רב תכליתי55 גרם
ביצים110 גרם (2 ביצים גודל לארג')
חמאה קרה, חתוכה לקוביות90 גרם
מלח1/2 כפית
סוכר לבן18 גרם
חלב36 גרם
שמרים יבשים1 כפית

למלית בראוניז:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
שוקולד מריר (55-60%)65 גרם
חמאה35 גרם
קמח לבן רב תכליתי30 גרם
שקדים טחונים15 גרם
אבקת אפיה1/4 כפית
קקאו הולנדי5 גרם
תמצית וניל1 כפית
מלח1/4 כפית
סוכר לבן70 גרם
ביצים50 גרם (ביצה אחת גודל מדיום)
שמנת מתוקה (38%)15 גרם

סירופ סוכר להברשה:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
מים רותחים40 גרם
סוכר לבן35 גרם

הוראות הכנה:

לבצק בריוש:

הערה חשובה: בצק בריוש הוא בצק מאוד דביק ולא נוח לעבודה אחרי סיום הלישה. לכן, הוא דורש מנוחה ארוכה, רצוי בקירור של לפחות 4 שעות או לילה שלם (הכי מומלץ). בבקשה קחו זאת בחשבון כשאתם מתכננים את לוחות זמני האפיה שלכם.

  1. לתוך קערת מיקסר שולחני עם וו לישה מחובר, מוסיפים את כל חומרי הבצק, חוץ מקוביות החמאה. לשים את הכל על מהירות נמוכה עד שנוצר גוש של בצק.
  2. מוסיפים את החמאה בהדרגה, כמה קוביות בכל פעם, וממתינים שהחמאה תיטמע לפני שמוסיפים עוד קוביות חמאה. לאחר שכל החמאה נטמעה, ממשיכים ללוש במשך 10 דקות נוספות על מהירות נמוכה-בינונית, עד שרואים שהבצק נפרד מדפנות הקערה.
  3. עם ידיים משומנות, מעצבים את הבצק לצורה של ריבוע, מכסים בניילון נצמד ומתפיחים לילה במקרר.

למלית בראוניז:

  1. בתוך קערה, ממיסים יחד במיקרוגל שוקולד וחמאה, ומערבבים לגנאש חלק.
  2. לתוך קערה בינונית נפרדת, יוצקים את הגנאש ומוסיפים סוכר, מלח, ביצים ותמצית וניל. טורפים היטב עם מטרפה לתערובת חלקה.
  3. מנפים את כל החומרים היבשים מעל תערובת השוקולד: קמח, קקאו, אבקת אפיה ושקדים טחונים.
  4. טורפים היטב לתערובת חלקה. מוסיפים את השמנת המתוקה ומערבבים היטב לאיחוד.

הרכבה ואפיה:

  1. על משטח עבודה מקומח קלות, מרדדים את הבצק למלבן בגודל של 36 ס"מ (אורך) על 24 ס"מ (רוחב), כאשר הצד של הרוחב פונה אליכם.
  2. מורחים את כל הכמות של מלית הבראוניז בצורה שווה על פני הבצק.
  3. בעזרת גלגלת פיצה, חותכים פסים במרווחים של 6 ס"מ, ומגלגלים כל פס לשושנה, מהחלק התחתון לכיוון מעלה.
  4. מסדרים את השושנים בתוך התבנית שהכנו מראש. מכסים ומתפיחים 40 דקות בטמפ' החדר.
  5. אופים בתנור שחומם מראש ל-160 מעלות (חום סטטי) עם רשת אפיה ממוקמת בחלק התחתון של התנור, למשך 40 – 50 דקות, עד שהמאפים משחימים.
  6. מברישים את המאפים עם סירופ סוכר קר ברגע שהם יוצאים מהתנור, ומצננים מעל רשת.
1 90

2 90

3 90

4 89

Brioche Rolls with Brownie Filling שושני בריוש במילוי בראוניז

6 89

1 90

2 90

3 90

4 89

Brioche Rolls with Brownie Filling שושני בריוש במילוי בראוניז

6 89

guest
0 תגובות
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן