כריכי עוגת שיפון אישיים

@under_baked

כריכי שיפון אישיים (8 יחידות): לעוגה (תבנית שיפון קוטר 18 גובה 9 ס״מ): 3 ביצים גודל לארג׳ מופרדות: 57 גרם חלמון 111 גרם חלבון 40 גרם סוכר לבן (1) 38 גרם שמן 63 גרם מיץ תפוזים 5 גרם גרידת תפוז חצי כפית תמצית וניל חצי כפית אבקת אפיה 69 גרם קמח עוגה 40 גרם סוכר לבן (2) למילוי: 100 גרם שמנת מתוקה 38% 10 גרם סוכר לבן הוראות הכנה: 1. מחממים תנור מראש ל-150 מעלות טורבו, עם רשת אפיה ממוקמת בחלק התחתון של התנור. 2. מרפדים מגש אפיה עם נייר אפיה ומניחים מעליו את תבנית השיפון (לא לשמן, ולא לרפד בנייר אפיה). 3. טורפים יחד את החלמונים, סוכר (1), וניל, מיץ תפוזים וגרידת תפוז, שמן, והוניל לתערובת אחידה. 4. מנפים מעל את הקמח ואבקת האפיה. טורפים עד קבלת תערובת חלקה. מניחים בצד. 5. מקציפים את החלבונים עם הסוכר (2) עד לקבלת קצף יציב אבל רך. 6. מקפלים את המרנג בשלוש פעמים לתערובת החלמונים עד לקבלת תערובת אחידה. 7. יוצקים לתבנית ואופים במשך 25 דקות (קיסם ננעץ בתוך העוגה צריך לצאת יבש). לא לפתוח את התנור במהלך האפיה אחרת העוגה תיפול. 8. אחרי האפיה, מניחים את העוגה כשהיא הפוכה ונותנים לה להצטנן לחלוטין (!!). לא מחלצים את העוגה מהתבנית עד שהיא לא קרה לגמרי (שעתיים בערך). 9. מחלצים מהתבנית, חותכים 1 ס״מ מהחלק העליון (נשארים עם עוגה בגובה 6 ס״מ). מחלקים ל-8 פרוסות. כל פרוסה מקצרים לעובי של 4 ס״מ וחוצים במרכז כמעט עד הסוף. 10. מקציפים שמנת מתוקה וסוכר יחד לקצפת יציבה אבל במרקם רך. מעבירים לשק זילוף וממלאים את הכריכים בקצפת. 11. מקשטים איך שרוצים! הערה: כל טעם או שילוב טעמים שבא לכם אפשרי לגמרי עם המתכון הזה וקל ממש לשנות אותו ולהתאים למה שאתם אוהבים! . . #bakingvlog #shortcake #chiffoncake #whippedcreamcake #shortcake #פוריו #פוריוישראל #עוגה #מתכונים #קצפת #טיפים #אפייה #עוגתתפוזים #קינוחיםאישיים

♬ Run (Female Ver.) – JO YURI

עוגת שיפון היא עוגה קלאסית ואהובה בעיקר בזכות המרקם האוורירי והלח שלה. האווריריות היא תוצאה של הקצפת חלבונים בנפרד מהחלמונים, ותוספת של אבקת אפיה לתערובת העוגה. במתכון הזה אני מדגים איך מכינים כריכי עוגה אישיים מעוגת שיפון.

תאריך פרסום:

עודכן לאחרונה:

כריכי עוגת שיפון אישיים:

ציוד: תבנית עוגת שיפון, קוטר 18 ס"מ, גובה 9 ס"מ

מתכון: 8 כריכי עוגה אישיים

לעוגה:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
חלמונים57 גרם
חלבונים110 גרם
סוכר לבן (1)40 גרם
שמן40 גרם
מיץ תפוזים65 גרם
גרידת תפוז5 גרם
תמצית ווניל1/2 כפית
אבקת אפיה1/2 כפית
קמח עוגה70 גרם
סוכר לבן (2)40 גרם

למילוי:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
שמנת מתוקה 38%100 גרם
סוכר לבן10 גרם

הוראות הכנה והרכבת העוגה:

  1. מחממים תנור מראש ל-150 מעלות טורבו, עם רשת אפיה ממוקמת בחלק התחתון של התנור.
  2. מרפדים מגש אפיה עם נייר אפיה ומניחים מעליו את תבנית השיפון (לא לשמן, ולא לרפד בנייר אפיה).
  3. בקערה, טורפים יחד את החלמונים, סוכר (1), מיץ תפוזים וגרידת תפוז, שמן, והווניל לתערובת אחידה.
  4. מנפים מעל את הקמח ואבקת האפיה. טורפים עד קבלת תערובת חלקה. מניחים בצד.
  5. בקערה נפרדת, מקציפים את החלבונים עם הסוכר (2) עד לקבלת קצף יציב אבל רך.
  6. מקפלים את המרנג בשלוש פעמים לתערובת העוגה עד לקבלת תערובת אחידה.
  7. יוצקים לתבנית ואופים במשך 25 דקות (קיסם ננעץ בתוך העוגה צריך לצאת יבש). לא לפתוח את התנור במהלך האפיה אחרת העוגה תיפול.
  8. אחרי האפיה, מניחים את העוגה כשהיא הפוכה ונותנים לה להצטנן לחלוטין (!!) כשהיא הפוכה (מונע מהעוגה ליפול). לא מחלצים את העוגה מהתבנית עד שהיא לא קרה לגמרי (שעתיים בערך).
  9. מחלצים מהתבנית, חותכים 1 ס״מ מהחלק העליון (נשארים עם עוגה בגובה 6 ס״מ). מחלקים ל-8 פרוסות. כל פרוסה מקצרים לעובי של 4 ס״מ וחוצים במרכז כמעט עד הסוף.
  10. מקציפים שמנת מתוקה וסוכר יחד לקצפת יציבה אבל במרקם רך. מעבירים לשק זילוף וממלאים את הכריכים בקצפת.
  11. מקשטים איך שרוצים!

הערות:

  1. מומלץ לחלץ את העוגה מהתבנית בעזרת הידיים, ולא בעזרת סכין (הדגמה בסרטון).
  2. כל טעם שבא לכם אפשרי לגמרי עם המתכון הזה וקל ממש לשנות אותו (בין אם זה לשנות את טעם העוגה או את טעם הקרם), ולהתאים למה שאתם אוהבים!
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Individual Chiffon Cake Sandwiches כריכי עוגת שיפון אישיים

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Individual Chiffon Cake Sandwiches כריכי עוגת שיפון אישיים

guest
0 תגובות
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן