,

בראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים

@under_baked

בראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים (המתכון מופיע גם אצלי באתר). מתכון לתבנית מרובעת גודל 15 ס"מ (אורך) X 15 ס"מ (רוחב) X 7.5 ס"מ (גובה), מרופדת בנייר אפיה. לבראוניז 120 גרם שוקולד מריר 85 גרם חמאה 80 גרם ביצים 55 גרם סוכר חום כהה 32 גרם סוכר לבן 16 גרפ שמנת מתוקה (38%) 32 גרם קמח עוגה (לגרסה לל"ג, להמיר בשילוב של שקדים טחונים + קמח אורז לבן ביחסים שווים, או באותה כמות של תערובת קמחים לל"ג לעוגות) 1/8 כפית מלח 1 כף תמצית וניל 1/4 כפית אבקת אפיה 11 גרם קקאו הולנדי לעוגת גבינה 115 גרם גבינת שמנת (30%) 50 גרם סוכר לבן 115 גרם שמנת חמוצה (15%) ביצה אחת גודל M 1 כפית תמצית וניל 17 גרם קמח עוגה או קמח לבן רב תכליתי (לגרסה לל"ג, להמיר באותה כמות של קמח תפוחי אדמה). לקומפוט 93 גרם דובדבנים (מגולענים) 20 גרם סוכר לבן 5 גרם קורנפלור לקרם דובדבנים 100 גרם קומפוט דובדבנים 50 גרם גבינת שמנת (30%) 35 גרם סוכר לבן 15 גרם אינסטנט פודינג וניל 150 גרם שמנת מתוקה (38%) בראוניז 1. מחממים תנור ל-170 מעלות (חום סטטי), עם רשת אפיה ממוקמת בחלק התחתון של התנור 2. ממיסים במיקרוגל שוקולד מריר וחמאה, ומערבבים לגנאש 3. מוסיפים סוכר, מלח, ביצים, תמצית וניל ושמנת המתוקה, וטורפים לאיחוד 4. מנפים מעל את הקמח, קקאו ואבקת אפיה וטורפים לתערובת חלקה 5. מעבירים לתבנית ואופים למשך כ-12 דקות עוגת גבינה 1. בקערה בינונית טורפים יחד את כל החומרים יחד לתערובת חלקה וללא גושים. אפשר להיעזר במעבד מזון או בבלנדר מוט 2. יוצקים מעל הבראוניז, ומחזירים לתנור למשך 22 דקות. הצדדים של העוגה אמורים להיות יציבים יחסית והמרכז עדיין רוטט 3. מצננים מעל רשת צינון עד שהתבנית לא מרגישה חמה למגע, מכסים בנייר כסף, ומעבירים למקרר לקירור עמוק של כ-6 שעות לפחות קרם דובדבנים: קומפוט דובדבנים בקלחת קטנה, מבשלים יחד דובדבנים, סוכר וקורנפלור על אש נמוכה, עד שהסוכר נמס לחלוטין. מערבבים היטב וממשיכים לבשל על אש קטנה-בינונית עד להסמכה של התערובת. יש לצנן לחלוטין לפני השימוש. להכנת הקרם 1. בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקומפוט יחד עם הסוכר וגבינת השמנת, לתערובת אחידה. 2. מוסיפים את השמנת המתוקה ואינסטנט פודינג וניל, ומקציפים על מהירות בינונית עד לקבלת קצפת יציבה. הרכבה 1. מחלצים את העוגה מהתבנית, ומניחים מעל צלחת הגשה 2. עורמים את כל הקרם מעל העוגה ובעזרת פלטה, מורחים אותו בצורה אחידה וישרה, חותכים ומגישים #baking #bakingtiktok #baketok #אפיה #cakesoftiktok #מתכון #cheesecakebrownies #brownies #בראוניז

♬ 家賃が半分!? – 長谷川智樹

המתכון הבא לבראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים הוא הפעם הראשונה שבה אני מנסה את השילוב הזה של בראוניז שוקולד גבינה. כמו שאני רואה את זה, אני מעדיף שיניחו לנפשם של הבראוניז, להישאר כפי שהם. בנוסף, יש רק עוגת גבינה אחת שאני מסוגל לאכול מההתחלה ועד הסוף, והיא כמובן עוגת הגבינה האפויה הגבוהה שלי, ובגדול כל מה שקשור בגבינות, מראש מלווה בחצי חשש בגלל שאני לא משתגע על הטעם הגבינתי בקינוחים.

אבל הפעם השתכנעתי שהשילוב הזה עובד, ואפילו מצוין. אולי זה בגלל שדאגתי שהשכבה של הגבינה תהיה שטוחה יותר ביחס לשכבה של הבראוניז, ואולי זה בגלל הקרם דובדבנים שפשוט משדרג גם את המראה של העוגה הזאת. אני מזמין אתכם לנסות ולשפוט בעצמכם 😊

תאריך פרסום:

עודכן לאחרונה:

בראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים:

ציוד: תבנית מרובעת גודל 15 ס"מ (אורך) X 15 ס"מ (רוחב) X 7.5 ס"מ (גובה), מרופדת בנייר אפיה.

מתכון: עוגת בראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים אחת.

לבראוניז:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
שוקולד מריר (55-60%)122 גרם
חמאה86 גרם
ביצים81 גרם
סוכר חום כהה54 גרם
סוכר לבן32 גרם
שמנת מתוקה (38%)16 גרם
קמח עוגה32 גרם לגרסה לל"ג, אפשר להמיר בשילוב של שקדים טחונים + קמח אורז לבן ביחסים שווים, או באותה כמות של תערובת קמחים לל"ג לעוגות.
מלח1/8 כפית
תמצית וניל1 כף
אבקת אפיה1/4 כפית
קקאו הולנדי11 גרם

לעוגת גבינה:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
גבינת שמנת (30%)115 גרם
סוכר לבן50 גרם
שמנת חמוצה (15%)116 גרם
ביצים50 גרם (ביצה אחת גודל מדיום)
תמצית וניל1 כפית
קמח עוגה או קמח לבן רב תכליתי17 גרם לגרסה לל"ג, אפשר להמיר באותה כמות של קמח תפוחי אדמה.

לקומפוט דובדבנים:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
דובדבנים (מגולענים) קפואים או טריים93 גרם
סוכר לבן20 גרם
קורנפלור5 גרם

לקרם דובדבנים:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
קומפוט דובדבנים100 גרם
גבינת שמנת (30%)50 גרם
סוכר לבן35 גרם
אינסטנט פודינג וניל15 גרם
שמנת מתוקה (38%)150 גרם

הוראות הכנה והרכבת העוגה:

לבראוניז:

  1. מחממים תנור ל-170 מעלות (חום סטטי), עם רשת אפיה ממוקמת בחלק התחתון של התנור.
  2. בקערה בינונית, ממיסים במיקרוגל יחד שוקולד מריר וחמאה, ומערבבים עד לקבלת גנאש חלק וללא גושים.
  3. מוסיפים את הסוכר, המלח, הביצים, תמצית וניל והשמנת המתוקה, וטורפים היטב לאיחוד.
  4. מעל תערובת השוקולד, מנפים את הקמח, הקקאו ואבקת האפיה. טורפים פנימה את האבקות עד לקבלת תערובת חלקה וללא גושים.
  5. מעבירים את התערובת לתבנית שהכנו מראש, משטחים בצורה אחידה ואופים בתנור שחיממנו מראש למשך כ-12 דקות. שימו לב שמשך האפיה ישתנה כתלות בגודל המתכון שאתם מכינים. הבראוניז אמורים לעבור אפיה חלקית כדי לייצב את הקרום העליון. בזמן האפיה מכינים את תערובת עוגת הגבינה.

לעוגת גבינה:

  1. בקערה בינונית טורפים יחד את כל החומרים יחד לתערובת חלקה וללא גושים. אפשר להיעזר במעבד מזון או בבלנדר מוט.
  2. כשהבראוניז יוצאים מהתנור, יוצקים את כל תערובת עוגת הגבינה מעל הבראוניז, ומחזירים לתנור (באותה טמפרטורה), למשך 22 דקות. העוגה תתפח בתנור, תשחים מעט ואפילו קצת תתפוצץ בחלק העליון וזה בסדר גמור. הצדדים של העוגה אמורים להיות יציבים יחסית והמרכז עדיין רוטט.
  3. מצננים את העוגה מעל רשת צינון עד שהתבנית לא מרגישה חמה למגע, מכסים בנייר כסף, ומעבירים למקרר לקירור עמוק של כ-6 שעות לפחות.

לקרם דובדבנים:

קומפוט דובדבנים:

בקלחת קטנה, מבשלים יחד דובדבנים, סוכר וקורנפלור על אש נמוכה, עד שהסוכר נמס לחלוטין. מערבבים היטב וממשיכים לבשל על אש קטנה-בינונית עד להסמכה של התערובת. יש לצנן לחלוטין לפני השימוש.

להכנת הקרם:

  1. בקערה בינונית, מערבבים יחד את הקומפוט (אמור לצאת בדיוק 100 גרם), יחד עם הסוכר וגבינת השמנת, לתערובת אחידה.
  2. מוסיפים את השמנת המתוקה ואינסטנט פודינג וניל, ובעזרת מיקסר חשמלי ידני, מקציפים על מהירות בינונית עד לקבלת קצפת יציבה.

להרכבה:

  1. מחלצים את העוגה מהתבנית, ומניחים מעל צלחת הגשה.
  2. עורמים את כל הקרם מעל העוגה ובעזרת פלטה, מורחים אותו בצורה אחידה וישרה. אפשר לצפות את הצדדים אם רוצים- אני בחרתי לחתוך מעט את השוליים כדי לקבל חתך נקי של השכבות.
  3. אפשר לחתוך למנות הגשה אישיות, לקשט עם עוד קצת זילופים ודובדבנים טריים.
  4. לאחסן במקרר בקופסה אטומה עד 5 ימים.
1 4

2 4

3 4

4 4

5 4

6 4

7 4

8 4

9 3

Cherry Cheesecake Brownies בראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים

11 2

1 4

2 4

3 4

4 4

5 4

6 4

7 4

8 4

9 3

Cherry Cheesecake Brownies בראוניז שוקולד גבינה ודובדבנים

11 2

guest
0 תגובות
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן