,

עוגת קרפים מאצ'ה

@under_baked

עוגת קרפים מאצ׳ה. מחבת בקוטר 16 ס"מ. לתערובת הקרפים: 3 ביצים גודל M 240 גרם חלב 1 כפית תמצית וניל 45 גרם חמאה מומסת 50 גרם קמח עוגה (לגרסה לל"ג אפשר להמיר בעוד קורנפלור באותה כמות) 40 גרם קורנפלור 1/8 כפית מלח 20 גרם סוכר לבן 5 גרם מאצ'ה למילוי: מיכל אחד קטן שמנת מתוקה (38%) 24 גרם סוכר לבן לציפוי- קרם מאצ'ה: 80 גרם שמנת מתוקה (38%) 15 גרם סוכר לבן 1/2 כפית מאצ'ה הוראות הכנה: 1. ממיסים את החמאה במיקרוגל. 2. באופן אישי, הכי נוח להכניס את כל חומרי הגלם לכלי אחד, ולטחון את כולם יחד בעזרת בלנדר מוט. זה מבטיח לנו שלא יהיו גושים של חומרים יבשים, והתערובת תהיה אחידה. מי שאין לו בלנדר מוט בבית, כדאי להוסיף קודם כל את החומרים היבשים לקערה, ואז בהדרגה למזוג את החלב תוך כדי טריפה, כדי לוודא שאין גושים. 3. מחממים מחבת ומשמנים אותה עם מעט שמן. בעזרת נייר מגבת, "מורחים" את השמן בשכבה אחידה לכל פני שטח המחבת. 4. יוצקים בערך רבע כוס בלילה בכל פעם למחבת- התערובת צריכה לכסות שטח של בערך 40-50% מפני שטח המחבת, ואז בעזרת תנועה סיבובית, להניע את הבלילה לכל הצדדים בשכבה אחידה. 5. מבשלים דקה אחת בערך על אש נמוכה, עד שרואים בועות גדולות ושטוחות מתחת לקרפ. זה הסימן שאפשר להפוך אותו, ולבשל אותו עוד דקה אחת על אש נמוכה. 6. חוזרים על שלבים 4 ו-5 עם יתר הבלילה. שימו לב שאין צורך לשמן את המחבת בין לבין, וכל הבישול נעשה רק על אש נמוכה. יצאו לכם בין 16 ל-20 קרפים לפי גודל המחבת המצוין במתכון זה. 7. למילוי: מקציפים את חומרי המילוי לקצפת יציבה מאוד. 8. להרכבה: מורחים בערך כף אחת של קצפת בין כל שני קרפים, בשכבה אחידה בעזרת פלטה. עם שאריות הקצפת מצפים וממלאים את הצדדים. 9. לעיטוף: מקציפים את חומרי העיטוף למרקם יציב אך עדיין רך ועוטפים את העוגה. אפשר להכין עוד קצפת לזילופים או קישוטים, לפי בחירתכם #baking #bakingtiktok #baketok #crepecake #אפייה #מאצ׳ה #matcharecipe #קרפ #מתכון #עוגה

♬ 原聲 – 王澳珂(王OK) – 王澳珂(王OK)

עוגת קרפים מאצ'ה, כי חייבים לנסות אחת כזאת מתישהו. במבט לאחור, הייתי יכול לעשות את העוגה הזאת קצת יותר מעניינת, אבל אולי דווקא הפשטות מנצחת במקרה הזה, כי העוגה הזאת חוסלה לגמרי, גם על ידי אנשים שמעולם לא טעמו מאצ'ה.  

תאריך פרסום:

עודכן לאחרונה:

עוגת קרפים מאצ'ה:

ציוד: מחבת בקוטר 16 ס"מ.

מתכון: עוגה אחת מ-16 קרפים

לתערובת הקרפים:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
ביצים150 גרם (3 ביצים גודל מדיום)
חלב240 גרם
תמצית וניל1 כפית
חמאה מומסת45 גרם
קמח עוגה50 גרם לגרסה ללא גלוטן אפשר להמיר בעוד קורנפלור באותה כמות)
קורנפלור40 גרם
מלח1/8 כפית
סוכר לבן20 גרם
מאצ'ה5 גרם (2 כפיות)

למילוי:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
שמנת מתוקה (38%)240 גרם (מיכל אחד)
סוכר לבן24 גרם

לציפוי- קרם מאצ'ה:

מצרךכמות (גרם / יחידות)
שמנת מתוקה (38%)80 גרם
סוכר לבן15 גרם
מאצ'ה1/2 כפית

הוראות הכנה:

  1. ממיסים את החמאה במיקרוגל.
  2. באופן אישי, הכי נוח להכניס את כל חומרי הגלם לכלי אחד, ולטחון את כולם יחד בעזרת בלנדר מוט. זה מבטיח לנו שלא יהיו גושים של חומרים יבשים, והתערובת תהיה אחידה. מי שאין לו בלנדר מוט בבית, כדאי להוסיף קודם כל את החומרים היבשים לקערה, ואז בהדרגה למזוג את החלב תוך כדי טריפה, כדי לוודא שאין גושים.
  3. מחממים מחבת ומשמנים אותה עם מעט שמן. בעזרת נייר מגבת, "מורחים" את השמן בשכבה אחידה לכל פני שטח המחבת.
  4. יוצקים בערך רבע כוס בלילה בכל פעם למחבת- התערובת צריכה לכסות שטח של בערך 40-50% מפני שטח המחבת, ואז בעזרת תנועה סיבובית, להניע את הבלילה לכל הצדדים בשכבה אחידה.
  5. מבשלים דקה אחת בערך על אש נמוכה, עד שרואים בועות גדולות ושטוחות מתחת לקרפ. זה הסימן שאפשר להפוך אותו, ולבשל אותו עוד דקה אחת על אש נמוכה.
  6. חוזרים על שלבים 4 ו-5 עם יתר הבלילה. שימו לב שאין צורך לשמן את המחבת בין לבין, וכל הבישול נעשה רק על אש נמוכה. יצאו לכם בין 16 ל-20 קרפים לפי גודל המחבת המצוין במתכון זה.
  7. למילוי: מקציפים את חומרי המילוי לקצפת יציבה מאוד.
  8. להרכבה: מורחים בערך כף אחת של קצפת בין כל שני קרפים, בשכבה אחידה בעזרת פלטה. עם שאריות הקצפת מצפים וממלאים את הצדדים.
  9. לעיטוף: מקציפים את חומרי העיטוף למרקם יציב אך עדיין רך ועוטפים את העוגה. אפשר להכין עוד קצפת לזילופים או קישוטים, לפי בחירתכם.
1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Matcha Crepe Cake עוגת קרפים מאצ'ה

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Matcha Crepe Cake עוגת קרפים מאצ'ה

guest
0 תגובות
Oldest
Newest
Inline Feedbacks
View all comments
עגלת קניות
Scroll to Top
דילוג לתוכן